Evenementen

E.H.B.O. vereniging Susteren verzorgd EHBO assistentie bij alle soorten evenementen. Er wordt gewerkt met teams van 2 personen die goed zijn uitgerust en opgeleid voor hun taken. Het aantal teams wordt bepaald in overleg met de organisatie, op grond van het aantal bezoekers en het grote van het terrein. De kosten per team bedragen € 15.00 per uur, exclusief kilometer vergoeding als het evenement buiten de gemeente Echt- Susteren plaats vindt.

Een team (of teams) zijn uitgerust met goed gevulde EHBO tassen, defibrillator en portofoons. De organisatie van het evenement zorgt voor het menselijk wel zijn van de EHBO’ers en een goede ruimte op het terrein waar eventueel gewonden kunnen worden behandeld, c.q. kunnen wachten op verder vervoer. Mocht er geen ruimte aanwezig zijn dient men dat bij de aanvraag te vermelden, dan word er door ons gezorgd voor een verplaatsbare ruimte. Ook dient de organisatie te zorgen voor een vrijwilligers verzekering.

Om een aanvraag in te dienen, kunt u onderstaand formulier invullen.
(Leden die zich willen inschrijven voor een evenement kunnen zich hier aanmelden)

    Naam organisatie & persoonsgegevens
    Naam organisatie
    Contactpersoon
    Adres
    Postcode
    Plaats
    Telefoonnummer
    E-mailadres
    Commerciële organisatie JaNee
    Factuurgegevens
    (Indien afwijkend van bovenstaand)
    Naam
    Adres
    Postcode
    Plaats
    Telefoonnummer
    E-mailadres
    Over het evenement
    Start evenement

    Datum (dd-mm-yyyy) en tijd (uu:mm)

    Datum einde

    Datum (dd-mm-yyyy) en tijd (uu:mm)

    Naam evenement
    Adres
    Postcode
    Plaats
    Verwacht aantal deelnemers/bezoekers
    Soort deelnemers/bezoekers
    Vergunning aangevraagd JaNee
    Hoeveel hulpposten wenst u?
    EHBO ruimte reeds aanwezig?
    Is er een EAD aanwezig bij of nabij het evenement? JaNee
    Andere locaties?
    Facilitaire voorzieningen
    Stromend water aanwezig JaNee
    Elektriciteit aanwezig JaNee
    Telefoonaansluiting aanwezig JaNee
    Eventueel veelvuldig te verwachten letsels
    Eventuele risicovolle elementen
    Contactpersonen andere instanties
    Naam arts (mits aanwezig)
    Telefoonnummer arts (mits aanwezig)
    Eventuele vervoersmiddellen
    Naam contactpersoon ambulance
    Telefoonnummer contactpersoon ambulance
    Naam contactpersoon GGD
    Telefoonnummer contactpersoon GGD
    Naam contactpersoon politie
    Telefoonnummer contactpersoon politie
    Naam contactpersoon beveiliging
    Telefoonnummer contactpersoon beveiliging
    Naam contactpersoon brandweer
    Telefoonnummer contactpersoon brandweer

    De kosten voor de hulpverlening zijn € 15.00 per uur voor twee EHBO'ers. Graag zouden wij een evt. programmaboekje/overzicht ontvangen. Wij kunnen wegens organisatorische redenen alleen evenementen aannemen die minimaal 30 dagen van tevoren aangemeld zijn.

    Als organisatie bied u:

    • ons om een deugdelijke (EHBO)ruimte/onderdak te bieden
    • te voorzien van consumpties tijdens onze inzet.

    Indien er na het verzenden van het formulier wijzigingen plaats vinden verzoek wij u dit tijdig door te geven via het contactformulier.

    Ondergetekende verklaart dat de kosten verbonden aan de medewerking van de EHBO vereniging, onmiddelijk na ontvangst van de rekening te zullen vergoeden.

    Consumpties en eventuele maaltijden worden verzorgd door de organisatie van het evenement.